lørdag den 18. oktober 2014

Nye Maileg nisser 2014

Jeg har været på shoppingtur i Møllegaarden.dk's store webshop. Jeg kan jo ikke styre mig, når det bliver jul hvad angår Maileg-nisser ;) 

I år er det en så smuk kollektion fra Maileg. Nissernes tøj er bare så gennemført. Jeg tror jeg må af med nogle af dem jeg har, for at få plads til alle de nye jeg har købt ;) 
Nu må vi se, når jeg får dem op af min slagbænk, om jeg nænner det ;)) 

Jeg har bl.a. købt den store Mega Helen, hvor er hun sød og så fin i tøjet. 

Jeg har altid samlet på Petit Noël nisserne, så dem har jeg mange af. Noilly Noël nisserne, dem samler jeg også på og har købt de nye i år. Dem viser jeg jer i et andet indlæg, der kommer snart. 
Ja, jeg er måske lidt skør :D men tænker altid, dem skal jeg ha' sæt nu de bliver udsolgt ha ha. 

Skiltet som i ser i baggrunden er fra Ib Laursen, det har jeg købt for et stykke tid siden hos Møllegaarden.dk Her kan i se mit indlæg og billeder af det 
Flotte juleting fra Ib Laursen 

Nu må i hellere se nogle billeder og her får i linkene til Møllegaarden.dk. 

Knus Birgitte 

Møllegaarden.dk 
Møllegaarden.dk/Maileg
Møllegaarden.dk/Maileg-nisser






















































1 kommentar:

  1. Det hele ser så fint ud og jeg har faktisk købt noget af det, så er det jul ;-), kh Margit

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte