onsdag den 22. oktober 2014

Byttet Greengate, købt Greengate og fået gaver

Det er dejligt, når man kan bytte Greengate med hinanden og det har jeg med en sød veninde.
Jeg har byttet mig til den smukke Maria Pale Blue tallerken, og den gamle stjernekop har jeg købt. 

Da jeg modtog pakken var der en masse fine gaver i. 
Min veninde har bloggen Velkommen Hos Indretning med farver. Hun er utrolig kreativ, og har bl.a. fundet på at male låget til den flotte sukkerstrø rødt, så den passer til jul <3
Hun har også lavet den flotte bog, der indbundet med et smuk gammelt Greengate viskestykke, og de fine kort er også fra hende.
Så har jeg fået te og icing til mine kager. 
Det var ligesom juleaften med alle de gaver jeg skulle pakke ud. 
Tusind tak søde <3 

Husk at besøge hendes blog Velkommen Hos Indretning Med Farver, den er bestemt et besøg værd. 

Jeg ønsker jer en dejlig dag. 
Knus Birgitte 


























6 kommentarer:

  1. Dejlig pakke med dejlige ting :0) Knus Anne

    SvarSlet
  2. Det er det helt sikkert søde Anne <3
    Dejligt med så fine overraskelser.
    God aften.

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  3. Sikke nogle lækre ting!

    Hav en skøn aften, Birgitte!

    SvarSlet
  4. Hvor er det vel nok nogle fine ting, du viser her :o)
    Det er også fine fotos ♥
    Hav em god aften
    Knus Vibeke

    SvarSlet
  5. Dejligt det kom helt frem ig selv rak for byttehandlen og skønne sager ❤️
    Fine billeder du har taget, det hele passer jo sammen i farverne 😉
    Tak for de søde ord og linket.

    Knus Susi

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte