fredag den 19. september 2014

Vinder af min Give Away!

Så blev den heldige vinder af min Give Away. Den heldige har vundet for 400,- kr. valgtfrit GreenGate hos Frk.mage.dk 









Ved brug af Random-tælleren blev den heldige vinder fundet og det blev nr. 74 ud af alle gyldige kommentarer. Stort tillykke til Susi. Susi har bloggen som hedder Velkommen Hos Indretning Med Farver og den er bestemt et besøg værd. Susi er meget kreativ og det ses på hendes indlæg og hendes flotte billeder. 

Tusind tak til jer alle som ville være med i min Give Away og tusind tak til Charlotte fra Frkmage.dk, som har sponsoreret denne flotte gave <3 







3 kommentarer:

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte