mandag den 15. september 2014

En tur til Rødovrecenteret

I fredags var jeg på shopping/hyggetur med min mor <3

Vi tog en tur til Rødovrecenteret. Det var mange år siden jeg havde været der. Hold da op hvor er det stort.  Der var mange forretninger som vi slet ikke nået at få kigget på. Der må vi til en anden gang. 

Jeg fik da købt lidt ;) 

På et torv i centret var der flere forretninger der havde tøj mm., som var sat meget ned. 
Der fandt jeg to lidt store stykker voksdug til kun 20,- kr. pr. stk. Det var billigt. 

I Søstrene Grene fik jeg købt bogstav- og nummer-stensil, en sød pakke servietter med kager på og 3 nøgler bomuldsgarn. Det er billigt at handle i Søstrene Grene. 

I Panduro Hobby fandt jeg "Cookie Stamps" som man bruger til at stemple kagerne med. Der kan stå "Home made" "Eat me" og "Baked with love". Dem glæder jeg mig til at bruge, når jeg skal til at bage småkager. 

Vi fandt et sted hyggeligt sted hvor vi fik kaffe og æblekage. Det var en god æblekage og det var en fin betjening. 

Det var en rigtig dejlig dag og her kan i se hvad jeg købte <3

God dag. 
Knus Birgitte 
























Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar. 
Det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte


7 kommentarer:

  1. Rødovre centret er blevet kæmpe stort og det er så skønt at de har fået en Søsterne Grene.
    Fine køb <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev virkelig overrasket over det var så stort. Det kunne jeg ikke huske :)
      Tak søde Gitte og god dag <3
      Knus Birgitte

      Slet
  2. Fine køb - er helt syg med din voksdug med de blå blomster <3 Passer jo perfekt til Indigo serien ;-)
    og så søde stempler til kagerne :-)
    Må snart ud og shoppe lidt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Marianne <3
      Det er en rigtig fin voksdug - det var et godt køb :)
      God dag.
      Knus Birgitte

      Slet
  3. Flot-jeg har også lagt mærke til Rødovre Centret. Det imponerer selv en-der kommer fra Lyngby! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde Pernille
      Det er virkelig stort og der er mange lækre forretninger.
      Tak fordi du kiggede forbi.
      Knus og god dag <3
      Birgitte

      Slet
  4. Sikken mange fine sager du har fået købt dig, de stempler må jeg da vist også eje ;-)

    Knus Susi

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte