mandag den 23. juni 2014

Nyt katalog fra GreenGate - se det her!

Så kom det - nyt katalog fra 
GreenGate efterår/vinter 2014 
Wauuu, hvor er der mange smukke ting. I kan se hele kataloget på GreenGate.dk 

På billederne kan i se nogle af de nye ting, der kommer i handlen senere på året. 
Den gamle serie Selma er kommet igen - sikke en dejlig overraskelse. 

Der skal nok komme flere billeder fra mig af de nye ting en af de nærmeste dage.

God fornøjelse med kataloget. 

Knus Birgitte 



































Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar. 
Det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

2 kommentarer:

  1. Har også kigget i dag. :-) jeg er jo glad for det grå og Selma selvfølgelig. :-)
    God Skt. Hans aften :-)
    Sommerhilsener fra
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Så mange lækre ting - så har man igen ønsker :0) Knus Anne

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte