tirsdag den 10. juni 2014

50% på udvalgt GreenGate og andre gode tilbud

Møllegaarden.dk har rigtig mange gode tilbud på GreenGate,og meget af det kan du spare 50% på. 
Der er faktisk tilbud på GreenGate fra 25-70%. 

Møllegaarden.dk's webshop er stor og har rigtig mange andre skønne mærker end GreenGate såsom Ib Laursen, Bloomingville, Maileg, Chic Antique, Krasilnkoff, Madam Stoltz og mange flere.

Mange har spurgt mig via Instagramhvor jeg har købt mit GreenGate og de fine ting fra Ib Laursen. Det har jeg hos Møllegaarden.dk, og de sender nemlig også til store dele af verden. 

Besøg deres nye store butik, Moeskjærvej 2 i Lemvig :) 

Møllegaarden.dk               

Rigtig god dag. 
Knus Birgitte 
















Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte