torsdag den 30. januar 2014

Vinder af min Give Away!!

Så blev den heldige vinder af min Give Away fundet.

Et gavekort på 400,- kr. til Gabrielles.dk 
Tusind tak Gabrielle


           
Ved brug af Random-tælleren blev den heldige vinderen fundet og det blev nummer   349  ud af alle gyldige kommentarer. Stort tillykke til  Dronninghuset. 
(Vil du kontakte til mig på min mail bi-k@hotmail.dk)

Dronninghuset har en rigtig skøn blog. Hun elsker bl.a. genbrug, loppefund og antikviteter så der er rigtig mange flotte indlæg og skønne billeder. I får linket til hendes blog  her 




Tusind tusind tak til alle jer der ville være med til min Give Away og tusind tak til  
Gabrielle fra Gabrielle.dk som har  sponsoreret denne flotte gave. 


Håber i også vil være med næste gang jeg har en Give Away :)

Knus Birgitte 







3 kommentarer:

  1. Stort Tillykke til Tove, så kan du rigtig solde <3

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Tusen takk for lykkehilsninger og for den flotte gaven, kjære BIRGITTE. You made my day happy happy happy!
    Har klipt litt fra bloggen din i et innlegg....håper det er ok!

    klem TOVE

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte