fredag den 17. januar 2014

Ny El-kedel La Cafetière !

Vi har længe skulle have en ny el-kedel. Den gamle havde rigtig mange år på bagen og filteret var revnet, så det var tiltrængt. 

Vores valg faldt på denne flotte lyseblå el-kedle fra La Cafetière. Jeg ved godt den er lidt dyr, men den er bare så flot. Vi har ikke købt ny el-kedel hvert andet år, så det må være en investering til huset i mange år frem i tiden ;) 

Møllegaarden.dk forhandler bl.a. La Cafetière. Her kan du købe flere produkter derfra, el-kedler, kedler, Espresso-kande, the-kande mm. Det hele kan fås i flere forskellige flotte farver. 
I kan se det hele på dette link Møllegaarden.dk-LaCafetière

Husk Møllegaarden forhandler mange andre mærker - GreenGate, Maileg, Ib Laursen, Lisbeth Dahl, Madam Stolz og mange flere. I kan se mere på Møllegaarden.dk 

Rigtig god dag. 
Knus Birgitte 




















Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte

1 kommentar:

  1. hei,
    har samme kjele men i matt svart. liker den meget godt...
    ha en fin helg
    klem TOVE

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte