onsdag den 26. juni 2013

Udsalg hos Gabrielles.dk

Så er der udsalg hos Gabrielles.dk og der er rigtig mange penge at spare, faktisk helt op til 70%!
Se billederne af hvad jeg faldt for :)

Gabrielles.dk har også en Pulterkasse med gode tilbud, som er værd at besøge. 
I webshoppen er mærker som Walther & Co, Maileg, GreenGate, Solwang Design og mange flere. :)

Du finder Gabrielles.dk her 

Knus Birgitte 



































Jeg er glad for du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 


1 kommentar:

  1. Det er svært at modstå de gode tilbud hos Gabrielles :o)
    Jeg har været der et par gange ♥

    Knus og God søndag
    Vibeke

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte