søndag den 30. juni 2013

Smuk gave

Jeg har den sødeste veninde som har sendt mig en gave. Hun har syet en lampeskærm i GreenGate's smukke stof June White <3
I pakken var også de fine blomster i samme stof. 
Jeg måtte straks lave en tændstikæske der passer til.

Lampeskærmen er straks taget i brug. Vi har et stort køkken/allrum, hvor vi opholder os meget, så der skulle lampen stå. 
Min veninde har bloggene "Velkommen Hos Indretning Med Farver" og "Sommerhusliv Hele Året" og her er der blandt andet også mange billeder af den smukke lampeskærm. 

Håber i nyder weekenden.

Knus Birgitte 



























Jeg er glad for du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 

3 kommentarer:

  1. Smukke bileder som altid og dejligt du kunne bruge skærmen.

    Tak fordi du linker, det varmer rigtig meget.

    Ha´en rigtig dejlig dag søde <3

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Den lampeskjermen er bare super lekker <3 Jeg må bare se etter å få sydd meg lampeskjermer jeg også :-) Det ligger klart å venter på meg ;-)
    De blomstene kan man jo bruke til litt av hvert. De er da så delikate <3
    Takk fordi du viser oss de deilige bilder <3

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag <3

    Klem Mona

    SvarSlet
  3. Hej Birgitte <3
    Stort tillykke med den flotte lampeskærm. Det var en flot gave at få ! Det er en dejlig veninde du har !
    Pynte-blomsterne er da bare bedårende <3
    Rigtig god dag til dig <3
    Knus Jane

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte