søndag den 31. marts 2013

Vinder af Give Away!!

Så blev den heldige vinder af min Give Away fundet.
Gaven er de flotte haveredskaber fra Joseph Bentley som Sweet-living.dk har været så sød at sponsorere <3

Ved brug af Random-tælleren blev den heldige vinder fundet, og det blev nummer



110





Vinderen blev Wulffine Stort tillykke! :-)                                

Wulffine har skøn blog som jeg varmt kan anbefale jer at kigge forbi. I kan se den  her!


Tusind tak til alle jer der ville være med til min Give Away :-)

Knus Birgitte





Se alt det skønne som kan købes hos
Sweet-living.dk her

3 kommentarer:

  1. Hvor dejligt,det bliver Helle helt sikkert glad for :-)

    Ha´en dejlig dag søde <3

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Stort tillykke til vinderen. Det var en fin give-away at vinde !
    Fortsat god påske !
    Knus Jane Marie

    SvarSlet
  3. Super fin giveaway - tillykke til den heldige vinder (:

    - Kit

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte