torsdag den 28. marts 2013

Greengate påskeæg!

Forleden dag var jeg i SuperBest og købte et hvidt fad til kun kr. 30,-. Det var billigt synes jeg, og har på mine billeder i dag brugt fadet til at stille lys og påskeæg fra Greengate på. 

Påskeæggene fra Greengate har jeg købt hos Gabrielles.dk  Her kan i købe Greengate, Maileg, Lene Bjerge, Ib Laursen og meget mere.
Gabrielles.dk har lige fået Maileg! Kig forbi hendes skønne webshop og se alle de søde kaniner og det fine tøj til kaninerne, som du også kan købe der :-)

Du finder Gabrielles.dk her 

Ønsker jer en rigtig god påske. 


Knus Birgitte 



























































I er altid meget velkommen til at skrive en kommentar til mig, 
det bliver jeg altid glad for.
Knus Birgitte 

9 kommentarer:

  1. Hej Birgitte ! Sikke nogle skønne billeder du viser os idag. Fadet var da vildt billigt. Det er skønt når man gør nogle gode og billige fund ! Jeg er vild med æggene;de er så søde her i påsketiden !God påske til dig,søde Birgitte :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har det lige som dig. Det er skønt når man kan købe billigt :-)

      Rigtig god påske til dig også søde Jane <3

      Knus Birgitte

      Slet
  2. Kære Birgitte.

    Sikke nogle dejlige billeder med fine påskeæg :o)
    Det var vel nok billigt for fadet.

    Jeg håber, du nyder påsken rigtig meget med din familie ♥

    Mange knus fra Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Vibeke
      Dejligt at købe billigt :-)

      Vi nyder påsken. Vi holder fødselsdag for min mand <3
      Håber også du nyder påsken med din familie.

      Stort knus
      Birgitte

      Slet
  3. Ser super fint ud - det var da godt nok billigt for det fad. Stort påskeknus fra Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Anne og jeg håber du nyder påsken sammen med din familie <3

      Knus Birgitte

      Slet
  4. Hvor er det fint. Påskeæggene fra Grengate er bare så fine :-) rigtig god påske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Nanna <3
      Håber du nyder påsken sammen med din familie :-)

      Stort knus
      Birgitte

      Slet
  5. Ja, det er altid skønt at gøre et godt kup :0) Det ser fint ud.
    Rigtig god påske..

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte