tirsdag den 1. januar 2013

Søges: Købes/byttes


Købes / bytte 

Har lavet en ny fane der hedder købes/bytte

Jeg søger  Greengate i


     Marie pale blue,

Denise blue, 

Kim blue og 

  Star pale blue

(mangler et billede af Star pale blue)



Nederst på siden er billeder af  hvad jeg har at bytte med :-)

men kontakt mig endelig hvis i har noget af det jeg søger også hvis i vil sælge til mig :-)

bi-k@hotmail.dk


Ønskes alt i disse serier


Marie pale blue


Denise blue




Kim blue




Ønskes
bestik i spot pale blue






Bytter gerne med følgende:


Har 4 stk. Zara lattekopper er fra 06/07





Har 1 kop af Denise green fra 07



Har 2 lattekopper Mimi brown fra 07



Send mig gerne en mail

bi-k@hotmail.dk


Du er også altid velkommen til at skrive en kommentar til mig, 
det vil jeg altid blive glad for :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Birgitte.
    Jeg har desværre ikke noget af det, du søger,
    da jeg er ret ny som samler af Greengate.

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Vibeke
      Tak fordi du skrev til mig :-)

      Måske er jeg heldig at der er nogen der har lyst til at sælge eller bytte :-)

      Knus Birigitte

      Slet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte