mandag den 7. januar 2013

Facebook


Havets Sus er kommet på facebook 


Så er Havets Sus kommet på facebook. 

Formålet med denne side er at skabe et hyggeligt sted at følge bloggen og snakke om dens indhold. 

Du er meget velkommen til at stille spørgsmål, kommentere, rise og rose eller komme med andet du har på hjertet. 

Du må også meget gerne kommentere direkte på bloggen. Det vil jeg altid blive meget glad for :-)
Ligesom du er meget velkommen til at melde dig som fast læser på min blog.

Jeg vil via min side på facebook linke når jeg har nye indlæg på bloggen, så i altid kan se når der sker noget nyt. 

Der vil snart være nye ting i Loppekassen og det vil jeg f.eks. også skrive på min side på facebook. 

Jeg håber, du vil "Synes godt om" siden, og den må meget gerne deles. :-) 

Du skal være oprettet på facebook for at kunne 
"Synes godt om".


Knus Birgitte 


Side på facebook hedder Havets Sus og du finder den lige 









Du er meget velkommen til at skrive en kommentar til mig. Det vil jeg blive meget glad for :-)





2 kommentarer:

  1. fint design du har fået lavet dig her... flotte billeder der er in din header, er de taget ude på din terrasse eller? meget fine...lækker jordbær is..
    /Tine

    SvarSlet
  2. Hej Tine

    Tak for din søde kommentar til mig :-)

    Nej, det er ikke mine billeder men flotte er de.
    Det er fra Greengates nye kollektion.

    Håber du får en dejlig aften.

    Knus Birgitte

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte