onsdag den 30. maj 2018

Endnu en varm sommerdag

Det er helt utroligt så varmt det er og så har vi den 30. maj. 

Jeg har været i vandet 2 gange i dag, hvilket var lidt grænseoverskridende for mig, for vandet skal helst være noget varmere end i dag. Jeg havde det bare så varmt at jeg måtte i :D

Det var så skønt.....da jeg først var kommet under ha ha. 

Har i været i vandet i år? 

Jeg har ikke været her på bloggen i lang tid. Det skyldes sygdom i familien og jeg har ikke haft overskud til at passe bloggen før nu. 
Jeg håber i alle har det godt og tusinde tak til jer der har kigget forbi min blog i mit fravær <3 

Jeg ønsker jer en fortsat dejlig aften og en dejlig solskinsdag i morgen. 

Stort knus 
Birgitte 




Mit drivhus 

2 kommentarer:

  1. Uh..hvor er du sej - tænk at du allerede har været i vandet! Jeg venter altså lige lidt endnu ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og det var en stor overraskelse for mig selv at jeg kom i :D :D
      Det kan være du snart kommer i nu det varme vejr fortsætter ;)
      Jeg ønsker dig en dejlig solskinsdag.

      Knus Birgitte

      Slet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte