lørdag den 11. marts 2017

Lidt nyt GreenGate m.m.

Jeg har købt tallerkener og lattekopper i serien "Alice Dark Blue" og "Fleur Blue" fra GreenGate. 

Jeg ved godt jeg har skrevet det før ;) men jeg synes, det er pænt hvis man mikser sit porcelæn. "Alice Dark Blue" passer smukt sammen med mit musselmalet og med "Fleur Blue". Det vil i kunne se på billederne. 

Den store middagstallerken "Alice Dark Blue" er 27 cm i dia. og koster 129,- kr. 
Disse tallerkener kunne jeg godt bruge lidt flere af. 

Hos FineNordic.dk købte jeg også et nyt ur til vores køkken. Det har vi talt om så længe. 
Jeg faldt for et af de nye ure fra Ib Laursen. Det er jeg glad for og det passer godt til vores køkken. 

Det hele har jeg købt hos FineNordic og dem finder i her:

FineNordic.dk
FineNordic.dk/green-gate 
FineNordic.dk/ib-laursen 
FineNordic.dk/tilbud


Fortsat god dag <3
Knus Birgitte 


























2 kommentarer:

  1. Louça linda, sofisticada.
    Boa semana.
    bjs

    SvarSlet
  2. Lovely finds! such beautiful patterns and absolutely love the deep blue on white!

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte