torsdag den 19. januar 2017

Snart er der vintergækker

Snart er vintergækkerne her og det glæder jeg mig til, for det er også et tegn på at foråret er på vej. Det er så smukt, at have en stor buket af disse på bordet. 

Jeg har lidt i min have, men jeg nyder også, at gå i skoven og se det store hvide tæppe af vintergækker, som dækker skovbunden. 

Her kan i se mit indlæg med de smukke tallerkener fra Ib Laursen, som også ses på billederne. 

Alle billederne er fra sidste år.

God dag. 
Knus Birgitte 

























1 kommentar:

  1. Ja i vores have er de smukke forårsbebudere også begyndt at pible frem. Håber ikke Kong Vinter bestemmer sig for at komme forbi. Måske kun på gennemrejse;)

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte