mandag den 10. oktober 2016

Ny flot julebog fra Falby Design

Denne nye fine julebog "Nu er det jul igenbrug"  fra Falbydesign.dk "har jeg set frem til og jeg blev bestemt ikke skuffet. 
Den er så fin og fyldt med ideer og inspiration til julepynt, ting til hjemmet lavet af genbrugsmaterialer, hvilket jeg finder meget inspirerende. 

Det gode er, at der er opskrifter og vejledninger til hvordan du laver tingene samt smukke billeder og gode fortællinger. 
Der er flere ting, som jeg skal prøve at lave.  

Jeg har de bedste anbefalinger til denne bog. Køb den eller i kan ønske jer den til jul, da der er også er mange ting, som man kan have i hjemmet året rundt. 

Bogen kan købes hos Falbydesign.dk 

God dag. 
Knus Birgitte 














2 kommentarer:

  1. Det er en super fin bog 👍 Jeg er også en heldig ejer af den ❤️

    SvarSlet
  2. Hej, hvor ser den fin og ikke mindst super hyggelig ud
    - der kan godt forsvinde nogle timer, tænker jeg
    God eftermiddag
    Annette

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte