tirsdag den 28. juni 2016

Jeg har set Claus Dalby 's smukke have

Mit store ønske blev opfyldt, da jeg blev udtrukket i Claus Dalby's konkurrence om at se hans have. 

Claus Dalby er en fantastisk vært og meget gæstfri. 

Det havde været mit ønske i mange år at se haven, og jeg blev bestemt ikke skuffet. Det var så smukt med alle de blomster og planter i farve nuancer som passede sammen. 
Ja, så var der jo hans skønne drivhuse, som hver især er indrettet forskelligt, men alle har det tilfælles, at de er utroligt hyggelige. 

Oppe af den store indgang og fra vejen kan man se lidt af det store smukke hvide hus. 

Jeg har taget så mange billeder at det er svært at vælge hvad jeg vil vise, et indlæg er sikkert ikke nok, og jeg kan slet ikke huske eller kender alle de fine blomster og planter der var i haven, men mange af dem kunne jeg godt selv tænke mig i min have :) 

De smukke glasvaser er af Holmegaard design som Claus Dalby har udviklet sammen med Holmegaard. De er utrolig smukke og de skønne buketter kommer til sin ret her.

Her finder i Claus Dalby's hjemmeside, Claus Dalby's Instagram profil og Holmegaard vaserne:

Clausdalby.dk 
Holmegaard.dk/designere/claus-dalby
Instagram Claus Dalby 


Jeg håber at i vil nyde billederne, og husk mange af disse billeder og flere viser jeg også på Instagram

Knus Birgitte 
























































































8 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle dejlige billeder. Kan godt forstå du er glad for du fik muligheden for at se den smukke have. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Annette <3
      Ja, det var en stor oplevelse og en meget smuk have.

      Knus Birgitte

      Slet
  2. Heldige du, at få lov at se hans smukke have :-)
    Og det er rigtig flotte billeder du fik taget, smukt :-)
    Jeg håber selv at få en tur i Claus´ have en skønne dag.

    Ønsker dig en dejlig dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Maria <3
      Ja, det var en stor oplevelse og der var så mange smukke blomster.
      Jeg håber også du er heldig at se Claus Dalby's have en dag.
      Han har en lodtrækning igen til august - måske er du heldig der.

      Knus Birgitte

      Slet
  3. Kære Birgitte, Tusind tak for dit fine indlæg. Det var rigtig hyggeligt at hilse på dig. Kh Claus

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Claus
      Tusind tak for at jeg fik muligheden for at se din smukke have. Det var nogle skønne timer og sikke mange dejlige blomster og hyggekroge du har.
      Det var hyggeligt at hilse på dig også.

      De kærligste hilsner
      Birgitte

      Slet
  4. Hello,
    very nice photography and blog.
    Renča

    SvarSlet
  5. Smukke smukke billeder og vildt inspirende.
    Tak for kigget Birgitte.

    Rigtig dejlig mandag
    Charlotte

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte