fredag den 22. januar 2016

Smuk bog af Claus Dalby og mit skønne tæppe fra Falbydesign.dk

Til jul havde jeg ønskes mig to bøger af Claus Dalby og her skal i se den ene. 
Det er den smukke bog "Romantiske haver" <3
Hvis i ikke allerede har den bog så skulle i tage at ønske jer den, for den er så smuk. 
Den er som altid godt skrevet og billederne kan jeg se på så mange gange. 

Det smukke tæppe i ser er fra FalbyDesign.dk. Det er så blødt og lækkert, at det er blevet et af mine absolut yndlingstæpper <3
Der er ikke noget bedre en at sidde med en god bog og så tæppet og kaffen ;) 

Bogen fra Claus Dalby kan i bl.a. købe på hans eget forlag Klematis og tæppet fra Falbydesign fås hos Falbydesign.dk

facebook finder i også Claus Dalby og Falbydesign.dk 
Her kan i se billeder.

Knus Birgitte 




































2 kommentarer:

  1. Hi,Birgitte : The book,You've recommended must be really inspiring.The new ideas for gardening are going to be very needed by me not so long from now,concerning the new,stable place for living.I have some visions and concepts,but each new thought seems to be precious :) -Greetings to You-

    SvarSlet
  2. Det må være en af vinteren gode sider
    - at det er tilladt at sidde inde under tæppet med en god bog.
    God søndag til dig.
    Klem Lonni
    detgodelivbogen.blogspot.dk

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte