mandag den 25. maj 2015

Møllegaarden.dk hedder nu FineNordic.dk

Der er sikkert rigtig mange af jer der kender Møllegaarden.dk. De har nu så meget international handel, at de er nødt til at få et internationalt navn. Derfor har de ændret deres navn til  FineNordic og det fejres med fri fragt! 

Den gode og hurtige service ændrer sig ikke. Det er det som jeg sætter stor pris på. Jeg har altid fået så god betjening her. 
Jeg synes at det er et godt navn der er valgt og det lyder godt når man siger det. 

FineNordic har rigtig mange mærker og over 4000 varer på lager. Husk lige at kigge under "udsalg" for her er også mange ting, der er sat ned til en rigtig god pris. 

Billederne herunder er fra FineNordic.dk 's website og på det sidste billede kan i se mange af de skønne mærker de forhandler. 

FineNordic.dk
FineNordic.dk/brugstkunst-tilbud-udsalg

Knus Birgitte 































2 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt, at det går godt for Møllegaarden ♥
    Så skal vi vænne os til det nye navn.

    Knus Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nemlig søde Vibeke <3
      Jeg tror hurtigt vi vænner os til det. Det er godt navn de har valgt.

      Jeg ønsker dig en rigtig god dag.
      Knus Birgitte

      Slet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte