onsdag den 8. april 2015

Fede kasser købt hos By Bonné

Det er nogle fede kasser jeg har købt hos By Bonné. Begge kasser er fra USA. 

Den ene er en Coca-Cola kasse og den anden er en limonade-kasse. Jeg surfede rundt på nettet og fandt denne hjemmeside. De har også en fysisk butik i København. 
Jeg håber, at jeg en dag kan komme forbi og se alle de flotte ting, som de sælger. 
Jeg fik super betjening og meget hurtig levering. 
Her har i hjemmesiden bybonne.dk  De er også på facebook

Her finder i Coca-cola-kasserne 
Her finder i Limonade-kasserne

Jeg ønsker jer alle en dejlig dag. 
Knus Birgitte 











































1 kommentar:

  1. Fantastiske kasser, dem vil vi straks tjekke ud :-)

    Vi har nogle gamle kasser her på gården, som skal bruges til gallery og butik.

    Forårs hilsner fra Maria & Tina
    En verden af kunst

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte