torsdag den 15. januar 2015

Vinderen af min Give Away er........

Så blev den heldige vinder af min Give Away fundet. Den heldige har vundet:






Ved brug af Random-tælleren blev den heldige vinder fundet og det blev nr. 134 ud af alle gyldige kommentarer. Stor tillykke til Anette Krog Pedersen som har den skønne blog Fru Pedersens have som handler om have og boligindretning. Der er mange smukke billeder og gode ideer. I kan også besøge Anette's skønne have. I kan se meget mere ved at kigge forbi bloggen Fru Pedersens have <3 

Vil du skrive en mail til mig søde Anette så kan vi aftale nærmere. Min mail er bi-k@hotmail.dk 

Tusind tak til alle jer som ville være med i min Give Away og tusind tak til Alice fra Møllegaarden.dk  som har sponsoreret denne flotte gave <3 

Her finder i Møllegaarden.dk 


Jeg håber i har lyst til at være igen næste gang jeg har en Give Away. 
Knus Birgitte 







4 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige :))))
    Tove :)

    SvarSlet
  2. Heldige mig, på sådan en grå og regnfuld dag. Tusind tak.
    Har sendt en mail :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke til den heldige. :)
    Kh lise-lotte

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte