lørdag den 27. april 2013

Mos i haven!

Hold da op med mos vi har i haven. Vi river  den hvert år og nogle gange flere gange. Det er mest langs hækken der er mest mos, for der er skygge og fugtigt. 

Vi har en elektrisk-mosrive og det gør arbejde noget nemmere end hvis det skulle gøres med en mosrive. 

Vi fik 11 sække græs og det var kun af at køre med maskinen den ene vej på græsset. Den burde faktisk have en gang til,  men nu skal den have gødning, så det må blive på et senere tidspunkt. 

Nu vi er ved haven, skal i lige se hvor meget mine purløg og rabarber er vokset på de 10 dage, der er gået fra sidst i så billeder fra haven :)

I min Zinkbalje er akalejerne ved at komme frem. Dem er jeg meget glad for. Frøene er fra min søsters have <3
Mine lupiner er også godt på vej. 

En kop kaffe er der altid plads til imellem havearbejdet ;) 

Ønsker jer alle en rigtig dejlig week-end
Knus Birgitte 






























































I er altid meget velkommen til at skrive en kommentar til mig, 
det bliver jeg altid glad for.
Knus Birgitte 



3 kommentarer:

  1. For dælen da en masse mos :-(
    Vi har også en mosplæne, men den er gudskelov ikke så stor - måske jeg skal gå i krig med den i dag?
    God søndag <3

    SvarSlet
  2. Sikke en masse mos. Det er så tungt og besværligt at slå plænenb,når der er mos i den. Vi har også mos,men plejer at klare det med at gøde. Så får jeg også lidt ekstra motion,sådan som plænen gror efter en omgang gødning ;-)
    Det ligner at du har en rigtig hyggelig have, Birgitte <3
    Kan du ha en rigtig dejlig søndag , søde <3
    Knus Jane

    SvarSlet
  3. Pyh....med alt det mos, og det fylder så meget.

    Godt jeg ikke har sådan en stor græsplæne mere:o)

    Ellers er det dejligt at se, hvor de forskellige planter
    pibler frem.

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte